RSS Feed

Kek Coklat Untuk Anak-anakku…

Taraaa… Kek coklat idaman. Hari ini sempat juga saya menyiapkan kek coklat ini. Pada mulanya saya bercadang nak jual pada kawan, tapi anak-anak dah nampak, tak jadi ler nak jual. Kesian pulak, sebab diorang asyik mintak nak rasa. Decoration kek ni huru-hara sket, sebab buat sambil jaga Affifuddin (anak bongsu baby 8 bulan). Hmmm… saya pun tak sangka dapat menyiapkan kek ini petang tadi, maklumlah jadual harian saya sangat padat. Dari pagi sampai malam. Jaga baby, masak, mengemas, membasuh, hantar dan ambik anak dari sekolah dan macam-macam lagi. Kepada sesiapa di luar sana yang ingin mempelajari cara-cara membuat kek ini, saya mengesyorkan anda mendaftar kelas membuat kek Coklat Ganache. Saya yakin anda boleh membuat decoration yang lebih hebat daripada ini. Semuanya bergantung kepada daya imaginasi dan kreativiti anda. Kalau tak ada idea, jangan risau… kat internet ada banyak sangat gambar-gambar kek coklat yang boleh dijadikan panduan dalam menghias kek. Sekian, bye!


About Raja Intan Sulphida binti Raja Sabarudin

Full time housewife and self employed.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: